Hur var de nu då..?

lkjihIdag har jag lite samma känsla som jag hade den allra första dagen i skolan. Ska ha ett helt nytt ämne, med en helt ny lärare i en helt ny lokal. Det sistnämnda är nog de värsta, för jag har absolut ingen aning om vart detta klassrum ligger!  Har ju fått nya schemat så vet precis vad klassrummet heter och så.. men vart tusan ligger de?  Varje klassrum på min skola går under ett namn med 3 siffror. Den första siffran står för vilken byggnad klassrummet är i ( de finns fem!), den andra siffran för vilken våning och den tredje för åt vilket håll... eller var de tvärtom? Gah, lärarna har gått igenom de här tusen gånger men ändå lär jag mig inte.. Men är ganska säker på att den första siffran står för byggnaden så de borde ju ordna sig.. eller nej, vänta lite. Vilken byggnad har vilket nummer nu då? Shit också.. Nu är de bråttom!

Hörs igen till eftermiddan, om mitt jag kommer ihåg mitt husnummer..

Kommentarer
Postat av: Linnéa

hahaha lycka till :)

2008-01-16 @ 08:31:29
URL: http://memoryofmyself.blogg.se
Postat av: Marie

haha. det går nog bra gumman. vilket ämne är det du ska ha? puss

2008-01-16 @ 10:31:31
Postat av: Jonna

Haha,
Hogwarts? :P

2008-01-16 @ 14:14:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0