För sent


Heath Ledger


De här är så typist mig, dagarna efter att Heath Ledger har dött, börjar jag fatta vem han var, hur snygg han var och hur bra han var! Har blivit helt besatt av honom, och Brokeback Mountain är nu sedd inte mindre än 3 gånger under dom senaste dagarna!  Så synd, när jag  börjar bli lite av ett fan av honom, då är han död. Var skitlesen igår! Kan inte fatta de, även om de var hans död som fick mig att öppna ögonen för honom. Nu har jag verkligen insett vilken fantastiskt skådespelare och människa han var, världen har verkligen gått miste om nånting! Så sorgligt att han bara blev 28 år, och ännu sorgligare är ju att han hade en dotter!

Heath Ledger: Life & Times Heath Ledger

Det enda jag kan trösta mig lite med nu är att han i alla fall hann spela in 20 filmer.  Alltså många timmar av Heath kvar, timmar av inspiration, glädje och tårar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0