Flower power

Nu ska jag leka lite modeblogg här :P
Jag kommer lätt haka på trenden : blommor i vår. Speciellt på klänningar! Älskade att ha de när jag var mindre, tror jag har en hel kartong på vinden med bara massa blommiga sommarklänningar i tunt material. Jag har saknat de modet. Sån himla härlig känsla att springa runt i en knälång klänning i fladdrigt tyg, färgglada färger och korta ärmar. Helst ska den i grunden vara svart och sen med massa småblommor på. Har inte rktigt hittat den än men här är något liknande från H&M.
klänn

Gillar denna mycket, särskilt mönstret. Precis sån vill jag ha. Funderar faktist på att beställa den här till våren. 298 kronor kostar den, inte så farligt. Snyggt med blus och strumpbyxor under, eller till sommarn, helt bart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0