Drive right over me, please!


Seriöst, så nervös som jag är nu har jag inte varit sen första kvällen innan första dan på gymnasiet. Shit jag skakar verkligen.. Det här är värre än alla tandläkarbesök tillsammans! Ni vet när man gör bort sig.. och då menar jag riktigt ordentligt. Ni vet hur hemskt det är? Men de bästa med att göra bort sig är ju att de kommer när man minst anar de man behöver liksom inte känna nån press innan. Men nu är de så att jag vet att jag kommer göra bort mig imorrn. I och för sig har jag redan gjort det, de är bara ingen som sett det än. Det är dags för filmgalan. Skolan har hyrt en hel jävla biograf där alla estetettor ska sitta och kolla på varandras filmer, därbland våran.. asså fy! Jag kommer aldrig kunna visa mig ute igen efter de! Guuu som jag skäms!

Skulle vilja berätta vad jag gör men kan bara inte, mår så dåligt av att bara tänka på de.. Fattar inte va fasen jag har gett mig in på! Har kännt den här fruktan länge, engelska läraren fick dra ur mig dvd:n med filmen på när vi skulle överlämna den idag. Kände hur jag ångrade mig direkt.. men nu är de försent! Gosh, 12 timmar kvar nu till den stora premiären.. bra, då har jag fortfarande tid att fly utlandet, 12 timmar liksom.. de måste ju ta mig till norge i alla fall, följa med, någon?

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag föjer min Spagettitomte vartän det bär av!

2008-01-24 @ 22:10:04
Postat av: Jessica

Marie: Tack balettfjollan min :) Jag plockar upp dig vid 12-snåret inatt..

2008-01-24 @ 22:21:25
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0