Boys that counts!


Jag vet inte om de är så i alla städer men här får man hem en gymnasiekatalog med bilder på alla gymnasieklasser i hela stan. Den är typ 200 sidor lång med minst 2 klassbilder på varje sida. Eftersom vi fick den för en månad sen så har man u vid det här laget hunnit gå igenom alla. Och som tjej har man ju då exakt koll på vilka sidor alla snygga killar finns på, dessvärre är de värre med att komma ihåg deras namn. Så när vi diskuterar killarna i skolan så har dom sidnummer som tilltalsnamn istället. Superbra, ingen fattar vem man talar om;)

- Du, jag tror jag såg sida 156 på stan igår..
- Jasså? Var han snygg då?
- Nää.. tror jag gillar sida 35 bättre nu.
- Jaha, men han är ju också snygg. Fast Inte jämfört med 127:an!
- Äh.. De är ju mer din typ. Som 186:an!
- Jag gillar inte ju honom längre har jag sagt.. Alldeles för kort!
- Haha, vadå? Som 119 eller?
- Nej, han är ju mer kort på ett sött sätt.


Kommentarer
Postat av: Ester

haha.. xP

2008-01-16 @ 15:21:46
URL: http://metrobloggen.se/ester
Postat av: Anonym

samma som i min stad då, däremot så har vi fler en än snygg kille på varje sida!

2008-01-16 @ 17:01:59
Postat av: Marie

en sån har vi oxå. men den har 484 sidor XD

2008-01-16 @ 18:30:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0