Bojjbäänd


Jag har inte ord för att beskriva vad jag tycker om den här E.M.D -gruppen. Men idoldeltagare gånger 3 som bestämmer för att förstöra en av världens starkaste och vackraste kärlekballader.. Nope, de blir ingen hit hos mig. Sen stör jag mig på namnet..jag menar, att ta initialerna i sina förnamn? Erik, Mattias och Danny, Suck! De gjorde vi på lågstadiet när vi skulle bilda lag och kom inte på något annat bra lagnamn. E.M.D måste verkligen varit det sista dom kom på. Aja de var ju tur att det var Danny som var med och inte han Ola. Inte bara de att de hade låtit sämre då utan artistnamnet hade inte blivit fullt så passande..

Bild: aftonbladet

Kommentarer
Postat av: Elin

Hahahaha EMO :P Jo de hade varit jätte passande för ett bojjbäänd :P

2008-01-13 @ 11:55:19
Postat av: Linnéa

hahaha där fick du till det ;) e.m.o

2008-01-13 @ 12:16:25
URL: http://memoryofmyself.blogg.se/
Postat av: Linda

Hahahaha emo, du är för skön!

2008-01-13 @ 13:31:25
URL: http://songbirdie.blogg.se
Postat av: Pierre

Men allra värst är ju inte slakten av låten, utan att de ger upp/sabbar sina i åtminstone Dannys fall lovande solokarriärer genom att göra en bild av sig som sjungande karaokecovers av mer eller mindre uttjatade ballader. :-S

2008-01-13 @ 19:44:37
URL: http://schlagerexperience.blogspot.com
Postat av: gabriella

ja usch! gillar inga pojkband över huvudtaget, känns så uttjatat och allmänt töntigt ;S

2008-01-14 @ 16:52:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0