Trolldryck

1 2

Jag har väldigt tjockt hår, har alltid haft. Men under senare år har jag då och då drabbats av håravfall. Tappar hår när jag duschar och kammar håret. Efter bara några veckor märks skillnad direkt, håret blir mycket tunnare. Jag hatar mitt hår när det är tunnt, så fult! Anledningen till att jag tappar hår är ju då vitaminbrist, så för att få håret att bli normalt igen dricker jag något som kallas Berocca. Det är alltså massa vitaminer i en brustablett. De här fungerar faktist , dricker ett glas om dagen i 2 veckor och sen slutar jag tappa hår och det blir tjockt och fint igen. Vet inte hur det går till, men funkar gör det! Jag tipsade min kusin, som har väldigt tunt hår, om det här, efter att han druckit i några veckor blev hans hår tjockare. De är magi!

-Tabletterna finns att köpa hos Apoteket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0