Tankar om låtarna deltävling 3




Inte så förvånadsvärt är BWO mina favoriter för ikväll, dom måste gå till final, det måste dom! Låten anser jag dock inte vara lika bra som många av deras gamla men ändå, helt fantastisk. Jag tror den kommer bli grym på scen!
 

En annan favorit jag har för ikväll är ju då, inte heller så förvånadsvärt, Patrik Isaksson, eller jag menar, Johan röhr! Åh va roligt det ska bli att se honom igen, det är alltså killen bakom pianot på Patrik Isaksson. Låten dom har är riktigt bra faktist, det svänger!


En som jag hade stora förhoppningar om var Eskobar, men efter att ha hört deras låt ,njaa, har lyssnat många gånger och den sätter sig bara inte. Tveksamt om det äns blir Andra chansen för de här.


Några jag tror det kommer gå bra för är Frida feat Headline, dom har en härlig låt som verkligen fastnar.

Thérèse Andersson

Sämst ikväll anser jag vara Therese Andersson, usch jag gillar inte sån här musik, blandning av opera och pop, de blir inte bra! Sen gillar jag inte Thereses röst alls. Tyvärr tor jag låten kan skrälla och i alla fall ta sig till Andra Chansen.

Bilder: Gylleneskor.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0