Super Mario ffs!


Det blev en riktig familjen-mysar-dag idag. Jag är fortfarande hos kusinerna, har tagit en liten paus från allt tv-spelande. Vi sitter alla fyra och kör supermario, hihi. Vilka minnen! Kör samma spel som vi spelade för typ 7 år sedan,  jag klår dom alla fortfarande! or not. haha, men de är kul, jag älskar supermario! Jag är fortfarande samma gubbe som jag brukade vara förr, hon prinsessan. Och min kusin är supermario, precis som förr, här ändras inget! Nej, nu ropar dom på mig igen, måste kila!

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha! seriöst. super mario är faktiskt kul :D

2008-02-10 @ 19:21:47
Postat av: Christina

Jag brukade också spela Super Mario när jag var liten. Eller, ja, kolla på när mina syskon spelade.
Vi har faktiskt kvar det spelet - på nintendo64! Haha, hur länge sedan var inte det?

2008-02-11 @ 15:30:32
URL: http://christina08.blogg.se
Postat av: Jessica

Christina: haha, det var nintendo64 vi körde också XD

2008-02-11 @ 16:22:42
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0