Söndagstripp


Nu ska jag ta och lämna schlagermolnet för en stund och dra iväg till Ikea med resten av gänget. Ska bli kul, har inte varit där på jättelänge. Och ikea här i Karlstad har jag aldrig varit på, det sägs vara jättestort! Jag älskar Ikea, det är så härlig stämning där, sådan mysig familjekänsla! Skulle kunna gå runt i flera timmar och bara titta. Ibland brukar jag gå in i sånna där färdiginredda rum och låtsas att jag bor där, haha! När jag flyttar hemifrån kommer jag nog köpa typ allt på Ikea. Får se om jag köper nåt idag, ska kolla på lite nya förvaringlådor och ett sänglampa.


Kommentarer
Postat av: kale

Ikea är GRYM ! ;D

2008-02-10 @ 12:40:00
URL: http://www.mysteri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0