My thin thing

h

Jag både älskar och hatar mina smala handleder, älskar dom för att det känns liksom, feminimt på nåt sätt, med smala handleder. Men hatar dem för att folk ska alltid påpeka om hur smala de är. Helt sjukt att det är mina handleder folk först lägger märke till hos min kropp. Det började redan första dan i skolan, vi satt i en ring och någon brevid var genast snabb på att påpeka " fan, vad smala handleder du har!". Visst har jag hört de förut men har aldrig riktigt tänkt på hur smala de är, inte först när någon med normal handled lägger sin brevid min, då ser min handled ut som ett snöre. Att ha sånna här stora ring formade( se bild) armband har aldrig varit att tänka på för min del, dom ramlar av direkt. Får alltid ha armband man kan spänna åt. Och klockor kan jag bara köpa i läder så pappa kan göra ett extra hål längre in för att den ska passa. Otroligt störande, den enda kroppsdel jag vill ska bli fetare är den enda som inte blir det.

 

Kommentarer
Postat av: Jonna

De syns verkligen på översta bilen, om man jämför din hand med armen liksom. Jag har värsta fetto handlederna XD

2008-02-15 @ 19:55:50
Postat av: åsa

jag har oxå såna där spinkiga handleder :P

2008-02-15 @ 20:39:10
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0