Min djurvän och jag

Jag vet, dålig bloggning på måndagar men har ingen sovmorgon och så slutar jag fyra. Då hinns det inte mycket helt enkelt! Hur som helst. Vi ska ha praktik några dagar efter sportlovet, jag har redan fixat praoplats men min kompis håller fortfarande på och letar. Idag berättade hon att hon tänkte försöka på ett hunddagis:

Jag: - Men fy, det kan väl inte vara så kul..?
Hon: - Joo då! Då får man ju leka och gå ut med massa hundar hela dagarna!
Jag: - Nämen usch, de är ju äckligt..
Hon: - Vadå äckligt? Att ta upp bajs och så menar du?
Jag: - Nej, men att hålla på med Andras hundar..
Hon: - Vad är det med det?
Jag: - Ja, men tänk dig! Att gå ut med andras hundar, det är ju som att tvätta främmande folks kläder. Samma sak liksom!
Hon: - Jämför du hundar med en hög skitiga kläder?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0