Mello-bloggningen

Så, då var man hemma igen. Trist men skönt!
 

Vad tyckte ni om min mello-bloggning igår då? Jag hade inte riktigt bestämt mig för hur jag skulle lägga upp den, hade tänkt att skriva ett långt inlägg med alla åsikter och bedömningar efteråt, men asså näe. Ärligt talat, det är inte särskilt kul att sitta och läsa allt. Så istället sprang jag som en jojo mellan tv:n och datan och slängde in lite småinlägg istället. Lite spontana kommertarer. Jag hade många fler egentligen men eftersom vi inte var hemma så ville jag vara lite social också.
Nästa vecka så funderar jag faktist på att sitta med bärbara datorn framför mig under hela festivalen och slänga in lite inlägg då jag tycker det händer nåt anmärksningsvärt. Hur låter de? Eller ska jag göra som många andra och spara allting till efteråt och dra det i en stor resumé? Tror jag kör på första alternativet.

image681Men vad tyckte jag mer om festivalen då? Okej, lite snabbt här. Luuk var bra något bättre än förra året faktist. Fast bäst var ju då Björn, men det kan ju alla hålla med om. Låtarna var inge vidare, så därför orkade jag inte bry mig så jätte mycket fast jag tyckte det var fel som gick vidare.
Vet att ingen av låtarna hade ändå vunnit hela så.

Kommentarer
Postat av: Tintin

Björn Gustavsson KUNG

2008-02-15 @ 16:14:23
URL: http://letusbuyhappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0