Mamma vet

image654

Okej, mamma vet att jag bloggar. Har försökt hålla de hemligt även fast jag vet att hon länge har vetat. Hon har frågat ibland men jag har bara påstått att jag har slutat. Jag vet inte om hon har trott på de eller inte. Men nu vet hon, det vet jag. Tycker de är obehagligt så fort hon nämner bloggen. De gjorde hon senast imorse då hon sa åt mig att komma ihåg att plugga idag och inte bara sitta och blogga. Jag flyger högt varenda gång hon nämner ordet blogga, ryser till i hela kroppen och blir typ asförbannad. Jag vet inte varför de är ett sånt känsligt ämne de där, de är precis som förr då hon kunde få för sig att prata om blommor och bin. Ett mamma-förbjudet ämne på något sätt. Största skräcken skulle ju vara om hon också hittade bloggen. Då skulle jag bli tvungen att lägga ner hela skiten.

Så nu vet ni de, klickar ni er in hit en dag och upptäcker att bloggen är borta, då är de för att mamsen har hittat hit.

Kommentarer
Postat av: kale

haha, jag håller också min hemlig ;)

2008-02-03 @ 11:55:16
URL: http://www.mysteri.blogg.se
Postat av: adam, brorsan

jag ville hålla min hemlig, men min pappa läser den och det är rätt jobbigt, eftersomad jag då håller mig ofta ifrån att skriva om hur han sårat mig, mm..

menmen, man får väl ha en hemlig blogg om ma bara vill skriva av sig liksom;D

2008-02-03 @ 13:38:11
URL: http://bognar.blogg.se
Postat av: HELENASCITY

roligt ;)

2008-02-03 @ 13:44:05
URL: http://metrobloggen.se/helenascity
Postat av: steph

Du får det att låta som att du röker
eller nåt:P

2008-02-03 @ 17:03:14
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Julia

Hahaha men aah, EXAKT så kände jag när jag bloggade. Ville aldrig prata om den IRL och hatade alla som pratade om den. Dock var den ju inte så hemlig eftersom a.. den blev ju ganska stor med många läsare + att jag blev intervjuad av lokaltidningen, och sen visste ju alla om det. Usch usch. Det är superkul med kommentarer på själva bloggen, men "på riktigt", iiiih, NEJ TACK. :P

2008-02-03 @ 18:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0