" Let's face it"

image723

Jag tycker om min mask, vill ha på mig den hela tiden. Jag har tänkt på en grej, tänk va bra samhället skulle se ut om alla gick runt med mask. Fatta skönt, att aldrig behöva gå upp och sminka sig på morgonen. Man kunde ju ha flera maskar, så att dom matchar kläderna. Och så kunde man ha maskar med olika ansiktsuttryck, så man kunde visa alla vilket humör man var på den dagen. Riktigt praktiskt.. och man skulle aldrig behöva oroa sig över finnar.. eller fläskläppar eller något. Och ingen skulle bli mobbad för ja, alla ser ju liksom likadana ut. Att det inte är någon som kommit på den här idén tidigare!

Kommentarer
Postat av: åsa

då är det ju förutsatt att alla ska ha likadana masker :P å det är ju tråkigt om alla skulle se lika ut :D men jag förstår vad du menar! själv tänker jag uppfinna en roller, en sådan man bara rullar längs fejjan och så är man stylad å klar på en sekund, precis så man vill ha det.

2008-02-18 @ 13:16:36
URL: http://gnizzel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0