Fyllehumor är inge kul


Jag tänker inte gå in på vad jag tycker om fulla människor, skulle kunna rabbla på till världens längsta inlägg om hur patetiska jag tycker de är. Jag tycker även folk som låtsas vara fulla är patetiska, jag har aldrig förstått mig på  humor där någon låtsas vara full för att det ska bli kul. Jag ser många andra skrattar åt det så jag har försökt jag med, men de går inte, det blir inte kul bara! Även fast det är proffs som Robert gustavsson som gör det. En full människa är inte rolig. Jag tycker heller inte tjuvlyssnar på sidan tjuvlyssnat.se är roliga om de är fulla människor som sagt nåt. När man är full, då är de ju liksom naturligt att man är klantig, därför är det inge kul när en full människa kommer in och river ner ett helt rum. Det är liksom en självklarhet. Att se en full människa göra de är väl på ungefär samma humornivå som att se ett 3:årigt barn försöka läsa en bok? Vi vet att barnet inte kommer kunna klara av de, de är en självklarhet, precis som de är att fulla männsikor inte klarar av allt och klantar till det. Därför är det inge kul. Pris till dig som får mig att skratta över en påverkad människa.

Kommentarer
Postat av: danni

måste säga att jag tycker att robert gustavsson är klockren när han är full.. =) men alla tycker ju olika! kan juh dock hålla med om att det kan bli ganska så överdrivet ibland.

2008-02-19 @ 15:10:15
URL: http://daniela2008.blogg.se
Postat av: Jonna

Du har en poäng.
Men måste erkänna att jag drar lite på smilet åt fyllegubbar ibland endå:P

2008-02-19 @ 15:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0