Dagens kändisspan

 

Som vanligt när jag är i Stockholm ser jag en hel hög med kändisar. Helt otroligt, jag tror dom dras till mig :P. Hann bara gå utanför dörren idag så kommer skådespelaren Alexandra Rapaport gående med barnvagn. Dom flesta känner igen henne som Mamman i Tzatsiki, morsan & polisen. Men hon är just nu aktuell i Kungamordet.
På drottninggatan sen möter jag Freddy Åsblom som jag tror han heter. Ni vet "Ville" från Livet enligt Rosa, han som typ alla tjejer utom jag tycker är jätte söt. Till alla er kan jag meddela att enda sällskapet jag såg honom med idag var hans mamma.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahahaa! va kul :D

2008-02-22 @ 11:59:34
Postat av: björn är skön

och jag såg honom idag hah ;)

2008-03-28 @ 00:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0