-Tjaaaalalalala


Förutom Vinterkräksjukan och influensan så är de ett annat virus som har drabbat Sverige i år, Unibet- viruset. Och det har drabbat oss hårt, riktigt hård. Om du vill låta bli att bli smittad så ska du se upp för frasen " tjalalalala". Så fort du hör den, håll för öronen. Då kan du klara dig .Tyvärr är de försent för mig, hela dagen har jag gått runt och gapat som en fotbollssuporter " Unibeet tjalalala, Unibet tjalalala, Unibet tjalalala, unibet tjalalala..".  Börjar man är man fast, de är en såndär evighetssång. Man kan sjunga den hur länge som helst, och i massa olika takter och tonlägen har jag nu också upptäckt. fy va hemskt de låter!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Unibet tjaaaalalalalaaaaa. äger så fett!

2008-02-01 @ 16:36:42
Postat av: Anonym

Hha , aa men den är ju såå snygg ;)

2008-02-01 @ 16:58:49
Postat av: Lovisa

usssssch säger jag bara :) här går alla runt och trallar på den också ;b

2008-02-01 @ 17:10:46
URL: http://lovisafontana.blogg.se
Postat av: Amanda

hahah underbart! själv fick jag höra den i bussens mikrofon sjunganes av massa killar i ungefär 6 timmar upp till fjällen ;)

2008-02-01 @ 18:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0