Ute i solen


Godmorgon!  Vad konstigt de känns att sitta med solglasögon på och blogga, men jag måste ju. Är ute i sommarstugan och steker. Hur härligt som helst. Sitter här i hettan på verandan just nu. Anledningen till att jag åkt hit är för att plugga, går inte att koncentrera sig hemma. Telefonen ringer, folk springer in och ut och jag kommer ständigt på nya saker att göra istället för att plugga. Så nu är jag här i lugnet, jätte skönt! Tänkte vara här hela dan. Njuta av vädret, ta lite härliga promenader och ja, plugga då. Får väl se hur det går.

Föresten, är det någon som vet hur man gör att få in fler bilder i ett och samma inlägg? Det här nya systemet har gjort det skitkrångligt jue!

Kommentarer
Postat av: Marie

var ligger din somamrstuga?

2008-04-20 @ 20:15:17
URL: http://magdansberoende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0