När det säger pang


Min nya hobby, att smälla i dörrar. Haha, att smälla upp dörrar då menar jag. Har blivit värsta experten på det. En vacker dag kommer någon dö av skräck. Det är min syster som fått varit försökskanin än så länge:P Hennes dörr är extra rolig att smälla upp. Hon sitter där inne i lugnan ro med laptopen i knät och så Pang! På en halv sekund så har jag tryckt ner handtaget och smällt upp dörren. Hihi, hon flyger lika högt varje gång. Fast nu har hon tyvärr börjat vänja sig så det är inte lika kul längre.. Jag passar då på att göra det när hon har kompisar på besök istället. Här om kvällen fick jag en att välta ut ett helt vattenglas av skräck..
- Det tyckte jag var roligt.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Hahaha! Stackars komppisen!

2008-04-08 @ 23:25:20
URL: http://menkattmat.blogg.se
Postat av: Marie

haha. SkrämmandeJessica :P

2008-04-09 @ 07:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0