- Tänt vare här!

image887

Förra veckan skrev jag ju om favoritredskapet i köket.. nu ska jag skriva om det minst ogillande ( fan vilken intressant blogg jag har just nu..). Det är inte den varma spisen  eller de vassa knivarna.  Utan brödrosten! Asså jag har fobi för brödrostar! Det är varmt, det smäller och de flyger! Jag får rysningar. Rostar aldrig bröd nu för tiden, förutom idag då jag blev så himla sugen på ett rostat bröd med marmelad. Kunde inte låta bli. Tur att det inte var någon annan hemma när jag satte igång brödrosten. Jag behandlar den som de vore en bomb. Efter att jag tryckt ner knappen kutar jag ut ur köket, slår händerna för öronen och räknar - ettusen ett, ettusen två, ettusen tre...

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag gillar ju rostatbröd och då behöver man ju en brödrost :) Däremot är det läskigt när brödet ibland bara poppar upp!

www.rebeccasblogg.se

2008-04-16 @ 18:52:02
Postat av: natalie

haha, kul ;)

2008-04-19 @ 19:55:59
URL: http://nataliiiiiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0