Webbdesignern

På data lektionerna i skolan har vi just börjat jobba med hemsidor. Vi ska försöka skapa oss en egen liksom. Jag var orolig att det skulle vara skitsvårt för jag har ju aldrig gjort något hemsida förut liksom. Det hade ingen annan i klassen heller. Men sen när jag väl fick upp själva programmet där man gör frontpage i så märkte jag att, det här var ju precis som på bloggen! Allting med alla koder och sånt såg ju likadant ut! Så jag provade byta lite koder, klistra in nya, infoga bilder och Voila! Innan dom andra ens hunnit skriva sitt namn hade jag redan framsidan klar med design, text, bilder, bakrundsmusik, videor och hela den baletten. -Det har alltså lönat sig att ha blogg tillslut ;)


Kommentarer
Postat av: Mikaela

vi gör samma sak i min klass!
vad är dt för program ni använder?

2007-10-13 @ 10:46:00
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se/
Postat av: Jessica

Mikrosoft frontpage tror jag.

2007-10-13 @ 15:32:14
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0