Veckans hottie v.42


Simon Gavik♥

Ja, jag vet, men jag kan inte rå för det. Även om han spelar bög här så tycker jag att han är bland det vackraste jag sett. Det tyckte jag redan då jag, av en slump, sappade förbi Andra Avenyn och såg honom ligga där i sjukhussängen och var sådär söt. Sen dess har jag varit helt fast i serien och i hans rollkaraktär Adams gay-förhållande. Jag tycker det är de raraste som finns och bland det bästa skådespeleriet jag någonsin sett. Att han spelar så bra gör honom ju bara ännu snyggare. När det sen visade sig att han dessutom kan sjunga och på riktigt är straight så gjorde det ju honom inte mindre oemotståndlig precis. Något annat som också har visat sig men som jag inte kan avslöja för mycket av är ju att vi faktist har.. hm, ja, gemensamma kontakter kanske man kan uttrycka sig. Det vill säga att en jag känner.. typ känner honom..eller nåt. Haha hur som helst, välden är mindre än vad man tror ibland.
Se mer av Simon Gavik i videon jag gjort eller på bilderna jag uppdaterar med i kväll. Det ser dessvärre ut som hans tid i Andra Avenyn är över. :'(

  

Kommentarer
Postat av: Bah!

Inte en av mina favoritpersoner precis, har gått samma musikklass som honom. Rätt jobbig snubbe. Föresten är han bisexuell.

2007-10-21 @ 19:24:36
Postat av: Hedda

Han är heeeeet!

2007-10-21 @ 19:26:52
URL: http://heppsi.blogg.se
Postat av: Strnadova

öhh känner honom skulle jag verkligen inte kalla det haha:P

2007-10-21 @ 20:00:12
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Jessica

Bah! :
Haha jag är medveten om att han inte är någon kattunge precis:P och just ja, Bi är han.

Stephanie : Jo i min värld:P hahah nä men mer än vad jag gör iaf.

2007-10-21 @ 20:59:48
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Strnadova

haha oj polaren Linda har visst varit här på besökXD

2007-10-21 @ 21:32:44
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Frida P

du jag håller med dig Simon Gavik är hur fiin som helst =) Frida*

2008-03-03 @ 15:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0