Veckans Hottie v.41


Albin Flinkas

Bara för att jag kollat på kära gamla Salve hela veckan så kan jag ju inte låta bli att utnämna självaste Erik av Pommern till Veckans hottie. Eller som han egentligen heter, Albin Flinkas. Det var lite svårt att hitta bild på honom för han är snyggare i " verkligenheten" eller vad man ska säga.  Men det är nog mest för hans talang jag gillar honom, tycker han är så sjukt bra! Men jag har varit lite orolig, för Salve spelades ju nämligen in för 10 år sen så tänkte att han måste vara jätte gammal nu. Sen fick jag reda på att han tydligen bara var 18 när det spelades in så nu är han alltså 28. Inte såå farligt mycket haha. Aja, förutom i Salve så har ha även varit med i Svensson Svensson, skilda världar, Stormen och nu senast i filmen " Allt om min buske". Sen har han ju gjort massa olika teaterföreställningar och musikaler på tex Dramaten.

Albin Flinkas och Liv Mjönes i Stormen på Stockholms stadsteater

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haaaaaaahahaha! vad ful han var xD

2007-10-14 @ 12:48:06
Postat av: Anonym

grymt fin blogg :)

2007-10-14 @ 13:42:08
URL: http://rebajcawikland.blogg.se
Postat av: elin

Han var lite söt faktist. Jag känner igen honom!

2007-10-14 @ 14:43:24
Postat av: Therese

gud vad fin din bloggsida är. kan du sånnt hur man fixar sidan? ;)

2007-10-14 @ 15:08:35
URL: http://tessother.blogg.se
Postat av: Anonym

Albin är enormt talangfull. Blivander stjärna tror jag.

Bara så du vet- dröm inte för mkt- han är gift.

2007-11-26 @ 19:14:37
Postat av: Jessica

Anonym: Ja vet! Helt otrolig!
Och ja, jag hade mina aningar om att han var de.. :P

2007-11-26 @ 19:23:48
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0