Veckans hottie v.40

Eric Close stars as Martin Fitzgerald in Without A Trace on CBS.CBS/Tony Esparza - Saturday, October, 21, 2006, 6:21 AM

Eric Close ♥
Jag sitter som fastklistrad vid tv:n nästan varje lördag kväll då Brottskod försvunnen visas på tv:4.  Det här måste vara den i särklass snyggaste polisen någonsin! Jag ryser! Ingen gay-varningen på den här hunken. Manligare än så här kan det inte bli. Jag blev grön av avundsjuka när jag tittade igår och Eric hjälpte till bära in den borttappade tjejen i ambulansen. Det här är inte bara veckans hottie, utan veckans hjälte också! Min hjälte!  


-Vi gör så här Eric, jag försvinner, sen har du 3 dagar på dig att hitta mig, okej?

Kommentarer
Postat av: jen

han var lite Hot faktist.. Var de på lördagar sa du? ;P

2007-10-07 @ 16:19:54
Postat av: Johanna

mjoo... ser ut som en gubbe. hahaha

2007-10-07 @ 17:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0