Under ytan skriker jag högt

Vet ni vilken som måste vara Sveriges tråkigast låt? Uno Svenningssons Under ytan. Fy tusan asså, en halvtimme varje fredag i flera veckor har kastats bort på att lära sig just den. Och imorgon är de uppvisning i kören. Vi kommer få hela skolan att somna, eller i alla fall bli skadligt deprimerade. Men det är ju verkligen en hemsk trist låt, det hörs ju redan från början.. " under ytan...". Sen när man kommer till det där " Jag vet jag vet jag vet att du finns där, jag vet jag vet..." då vill jag bara ta livet av mig själv.

TinyPic image

Kommentarer
Postat av: Hedda

Haha! Du har så rätt!

2007-10-26 @ 15:14:21
URL: http://heppsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0