Semestervännen

Världen kan vara liten ibland. Jag har just kommit i kontakt med en tjej som tro det eller, var i Albena och Bulgarien exakt samtidigt som mig, för 2 månader sen nu. Och på samma hotell också! Hur coolt är det inte? Nu har jag äntligen någon att diskutera med! Vi har superkul när vi sitter och pratar om precis allting därifrån. Stranden ,resturangerna, shoppingen och den snygga reseledaren såklart! Konstigt nog så minns vi inte varandra, jag trodde endå jag hade lagt märke till dom flesta ansikten därnere. Men hennes syster tror sig känna igen mig i alla fall, kul!

TinyPic image

Kommentarer
Postat av: gabriella

coolt :) vart kom du i kontakt med dem då? :)

2007-10-05 @ 10:13:52
Postat av: Jessica

Genom Vings hemsida typ. Sen fick jag tag på hennes namn och e-mail adress o sååå :)

2007-10-05 @ 15:25:11
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0