Ronja Rockardotter

Jag körde ju med en lite halvt rockig outfit idag, precis som jag har börjat göra många andra dagar också. Jag brukar då alltid försöka få till en liten rockig/busig frisyr genom att tova upp håret på nåt vis. Men jag misslyckas alltid! För att få de som jag vill ha det brukar jag använda schampo med extra volym när jag duschar, sen när jag fönar håret så gör jag det upp och ner. Efter det så borstar jag och toperar ( heter de så?) det. Avslutar sen med att ha i lite spray så de ska hålla. Resultatet då? Ja, det är med en suck jag vänder mig till spegeln sen igen, och inser att jag ännu en dag får gå till skolan och se ut som Ronja Rövardotter i håret. Alltid! Det är till och med folk som påpekat det nu.

image450

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha de är ju gulligt!

2007-10-12 @ 18:42:37
Postat av: Hedda

Jag tycker det vore snyggt om du hade ett hårband eller nått!

2007-10-12 @ 19:11:27
URL: http://heppsi.blogg.se
Postat av: Elin

Men du är ju lik Ronja rövardotter! De har jag ju alltid sagt! Haha de behöver du ju inte ens ruffsa till håret för att vara.

2007-10-12 @ 19:17:14
Postat av: Johanna

Hahahaha!
xD
så heter det tuperat :P ordpolis

2007-10-12 @ 21:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0