Resegodis

image454

Mamma kom just hem efter en färgefärd och hade som vanligt med sig massa godis. Ni vet sånt där godis förpackade i extra stor förpackning och bara säljs på färgor och flygplan och sånt. Det är vad jag kallar resegodis! Idag kom hon hem med en förpackning av dom farligt goda Marianne kulorna, superstarka djungeldrål, en stor förpackning extra och min favorit, Geisha. Jag fick en likadan sån här stor förpackning Geisha när vi åkte ner till Bulgarien senast. Sen hade jag den liggande i kylskåpet där hela veckan och var och åt av hela tiden. Så jag vet inte om jag vågar öppna denna, kommer bara sakna Bulgarien massa då haha. Haha nu är jag där igen.. shit måste försöka komma över de, det är ju ändå 2 månader sen.


Kommentarer
Postat av: Johanna

djungelvråååååååål!!

2007-10-15 @ 19:40:43
Postat av: Mister Minister

candyyyyy :P

2007-10-16 @ 11:34:18
URL: http://misterminister.blogg.se
Postat av: Hedda

Haha! det är så otroligt gott med resegodis!

2007-10-17 @ 19:04:37
URL: http://heppsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0