Morgon-lycka

Jag älskar att vakna upp hemma hos mina kusiner. För det är alltid min 2:åriga lilla kusin som kommer och väcker mig på mornarna. Blir varm i hela kroppen när jag hör henne skrika " Sicka!!" för full hals. När jag sen kisar fram under täcket är det första jag ser  två små barnfötter komma springande. Jag brukar då fortsätta låtsas sova, bara för att få höra henne stå och ropa " Vakna!" ett par gånger innan hon klättrar upp i sängen och börjar dra i mitt hår och slå på mig. När jag tillslut öppnar ögonen ler hon med hela ansiktet och säger " Gomojjon sicka!".  Då vet jag att det kommer bli en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Marie

Vad mysigt det låter :)

2007-10-21 @ 11:49:16
Postat av: Johanna

åååh va gulligt

2007-10-21 @ 14:36:32
Postat av: carro

Har en precis likadan kusin själv :) Min brukar säga; "arro, kliv upp" :)

2007-10-21 @ 16:55:25
URL: http://cleek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0