Flashback

Nä det här är inte samma kille som jag skrev om i inlägget innan, även fast de ser ut lite som de haha.

image452

Jag kollade tv-tidningen idag och såg att det skulle gå nån mini-film kallad cyber seduction 5:an ikväll. Jösses vilka gamla minnen som dök upp när jag sen kollade rollbesättningen och såg att det var Jeremy Sumpter som hade huvudrollen. Det var fyra år sen nu, som syrran bestämde sig för att hyra hem filmen Peter Pan. Och att jag mot allt förmodan bestämde mig för att kolla. Sen efter satt jag som förtrollad. Tyckte att killen som spelade Peter Pan, dvs Jeremy, var den vackraste jag nånsin sett.  Det var början på min andra stora crush, efter Orlando Bloom såklart, haha! Men seriöst, var helt besatt av honom i ett halvår. Tror att jag fortfarande har lite bilder kvar av honom faktist. Men dom är ju från när han var 14 typ. Så jag ska absolut kolla filmen ikväll ,ska bli jätte spännande o se hur han ser ut nu!

Kommentarer
Postat av: steph

4 ÅR????! har det gått så lång tid?? blev oxå lite förtrollad;)

2007-10-14 @ 20:47:07
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Frida & Fabulous

Ursöt!

2007-10-15 @ 11:39:41
URL: http://fridafabulous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0