Diet

image438

Jag försöker skära ner lite maten just, med lättare måltider som soppa eller sallad som idag. En tonfisksallad blev de. Sen tog jag det stora steget och öppnade den där majonäs-flaskan från Bulgarien som jag inte velat röra innan och klickade i lite. Kan verka äckligt med majonäs i en sallad men den här är inte som annan majonäs, som ni ser är den vit och så smakar den inte alls majonäs heller. Andra ingredienser i salladen blev gurka, tomat paprika ( sallad hade vi ingen) och så majs förstårs. Haha jag älskar majs! Har alltid hur mycket som helst av det!
Till middag ikväll kommer jag nog satsa på en grönsakscouscous från skånemejerier.

Kommentarer
Postat av: Madde

De verkar gott faktist. Jag måste ockås börja äta nyttigare

2007-10-10 @ 16:32:02
Postat av: Johanna

jessica! jag har köpt och ätit ben & jerry, du hade rätt ! godaste glassen som finns!!! :D

2007-10-10 @ 23:05:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0