Veckans hottie v.47

noje-06s30-reuben-97.jpg

 Reuben Sallmander

Jag har kollat alldeles för mycket på Fredriksdalsteaterns " Hot Jazzade en sommar" den här veckan. Men gah jag har blivit helt kär i den pjäsen, och i Reuben.. shit att jag inte tänkt på hur snygg han är förut. Okej, just där så spelar han ju en charmig person och det är väl meningen man ska tycka han är snygg när han går där med den slanka kostymen, hatten på sné, dom kritvita tänder och den lilla mustachen, men jag brukar inte falla för sånna där knep! Sen att han sjunger och rör sig som en gud är ju en helt annan sak. Jag vill se mer av Reuben!

Kommentarer
Postat av: Filippa

han ska ju sitta i juryn i det där West end som börjar på 3:an den 8:e december....å jag kan hjålla med om att han e jävligt het!

2007-11-25 @ 13:39:23
Postat av: Strnadova

eii han har bott på hotellet massvis med gånger! Han älskar det^^

2007-11-25 @ 18:08:46
URL: http://strnadova.blogg.se
Postat av: Jessica

Filippa:
hihi jag vet! måste ses!

Steph: Men skiiiit på dig! :P

2007-11-25 @ 18:37:24
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0