Utropspris: 459 dollar

Någon som känner sig sugen på att köpa en begagnad blogg? Utropspriset för denna ligger på circa 4000 svenska kronor. Kom igen nu då, först till kvarn får den!

Haha nä skoja, men att bloggen är värd nästan 4000 är faktist sant. De finns en sida man kan undersöka de på, fast man får då siffrorna i dollar. Tror dom mäter på hur många besökare man haft eller något. Jag tror faktist siffrorna stämmer för jag provade kolla upp andra bloggar som jag visste hade både mindre och fler läsare än mig och de verkade stämma.


This website is worth
$ 459.00
What is your website worth?

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha de va inte så dåligt!

2007-11-15 @ 16:29:15
Postat av: Mikaela

min kostar 861 dollar ;) haha

2007-11-15 @ 17:13:19
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0