Sverige går och lägger sig imorgon

TinyPic image

 På tal om snö.. imorgon kommer de. Imorgon kommer hela Sverige bli inbäddat i ett stort vitt täcke. Men det får gärna vänta med att komma tills jag har cyklat till skolan, fixar inte en morgon till i snöstorm! Hur som helst, mysigt med mycke snö nu till advent. Åh vad jag längtar till helgen, min lilla 2 åriga kusin kommer ju hit och då ska jag visa henne precis allt vad vintern innebär! Vi ska göra snögubbar, snöänglar och åka pulka så de står härliga till! Skidåkningen sparar vi till Januari, för då är de sälen som är inbokat!

Hoppas Aftonbladet och SMHI håller vad dom har lovat nu ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken otroligt mysig och bra blogg du har tjejen :)

2007-11-27 @ 18:46:21
Postat av: Mister Minister

Fin bild!

2007-11-27 @ 20:44:20
URL: http://misterminister.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0