Spindeln


Ursäkta dåligt bloggande men jag har varit på stan och sen på teaterföreställning, som vanligt på tordagar då :P. Idag var vi på länsteatern och såg Snödrottningen. Den var hur bra som helst!!  Helt magiskt verkligen! Koregrafin, ljudet, ljuset, skådespelarna, ja allt var helt perfekt! Och inte helt otippat så blev jag ju lite småförtjust i en av de manliga skådespelarna.. hehe, förvånad någon? Men han var så sjukt snygg i de där kritvita sminket, långa nösnaglarna och de svarta blanka håret.. Anledningen till den där utstyrseln var för att han spelade spindel, se bild. Åh nu vill jag gå och se pjäsen igen! alla n som läser och bor i Örebrotrakten, gå och se den!

Jag hittade den här trailern till pjäsen ni kan se:
 http://www.na.se/naplayer/naavd3player.aspx?id=1382
Han är med i andra scenen dom visar.

Kommentarer
Postat av: Elin

Inte ett dugg förvånad :P

2007-11-16 @ 17:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0