Peace

Jag har länge letat efter ett sånt här halsband, med peacemärket i silver. Men det har dock bara funnits i butiker på internet vilket har hindrat mig från att köpa ett. Men nu har jag hört att dom fått in de på Glitter så tänkte kila upp nångång i veckan och köpa mig ett ;) Äntligen! Jag gillar smycken med buskap, även om de är lite hippievarning på den här. Hade ett tag ett smycke med kors i, mest för att jag tyckte de var snyggt, inte för att jag var kristen eller så. Men bara för jag använde de så mycket började folk tro att jag var de. Så tänkte att ett peacemärke skulle vara bättre, fred vill väl alla ha?

Sterling silver peace sign charm necklace

Kommentarer
Postat av: Madde

Så snyggt med Peace!

2007-11-17 @ 13:52:22
Postat av: Mattias

Är väl inget fel i att verka kristen?

2007-11-19 @ 00:08:53
Postat av: Jessica

Mattias: Självklart inte, men jag vill inte bli tagen för nån jag inte är bara.

2007-11-19 @ 16:09:20
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0