Outfit Fredag v.45


hh
200


         



♥ Kofta - Gina tricot
♥ Skjorta - Rumble
♥ Jeans - Podium
♥ Halsband - Indiska
♥ Skor - Skopunkten

Ursäkta den blev lite sen idag men hann inte imorse och så hade jag fullt upp sen, som sagt. Koftan köpte jag i stockholm senast. Och skorna är dom  där Diggiloo-diggeley-alla-tittar-på-mig-när-jag-går-i-mina-gyllene-skooor-skorna som jag inte kunde låta bli att köpa i våras och som jag trodde jag aldrig skulle använda. Men nu har jag sett jätte många gå runt med silver och guld-kängor på stan, så varför inte? Dom är ju riktigt snygga, att de sen är klack och att jag ständigt snubblar med dom är ju en annan sak..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fint :) Skorna är tjusiga

2007-11-09 @ 20:39:08
Postat av: Elin

Fint! Dom där gylleneskorna är ju så sjukt snygga!

2007-11-10 @ 10:13:39
Postat av: Angelicas Closet

Snyggt med stor kofta!

2007-11-11 @ 13:06:18
URL: http://angelicascloset.blogg.se
Postat av: Frida

Åh, riktigt snyggt! :)
Ha en fin dag!

2007-11-11 @ 20:53:04
URL: http://friidap.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0