Läskig natt

image472

Jag hade svårt att somna igår, allting var så kusligt. Och jag visste inte varför. Det smattrade på fönstret hela tiden, det knakade i väggarna och jag tyckte hela tiden de lät som om någon var uppe och gick i lägenheten. Som vanligt när jag inte kan sova så slog jag på radion och det första jag får höra är Michael Jacksons: Thriller. Inte precis vad jag behövde den stunden så jag bytte kanal, och då får jag istället höra en radiopratare hälsa godnatt genom att säga " Hoppas ni får en lugn natt nu, även fast det är halloween!!". Det hade jag totalt glömt bort! Nu började jag bara inbilla mig ännu fler saker, som att det var någon utanför som försökte skrämma mig på riktigt, eller att det faktist gick runt någon i lägenheten. Det var skitläskigt! De räckte med att det kliade till på typ armen eller så och jag trodde det var någon som var där och tog på mig. Aja jag somnade väl tillslut och vaknade för en stund sen nu, levande faktist.

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahah, så äre för mig också ibladn! så läääskigt

2007-11-01 @ 22:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0