Kära tomten.. Ge mig en bög!

Nu har jag kommit på vad jag ska önska mig i julklapp, en bög. Min kompis fick en förra julen så nu är de min tur! Snälla tomten, bögar är bland dom trevligaste och socialaste människor jag träffat, skaffa mig en bögkompis! Tänk vad kul vi skulle ha det, och vad mycket man kunde prata om. Att ha en bögkompis borde ju vara varje flickas dröm liksom. Tänk er att ha en killkompis som man kan gå på stan med, ta skönhetsråd av, prata om känslor med, spana killar med och i mitt fall, snacka schlager med! Inget man kan göra med en straight kille! Nej, för tillfället vill jag hellre ha en bögkompis än en pojkvän faktist.. Han får gärna vara frisör också, så han kan fixa håret på mig. Och så är de bra om vi har typ samma killsmak.
Jag hade ju hoppats att nu när jag började en estetiskt linje så skulle de vara lite bögar i klassen, men icke, det verkar som om dom flesta är hetro. Va faan killar, kom igen nu! Ut ur garderoben! Mer bögar åt folket!

TinyPic image


Upptäckte just att Blondinbella och skrivit om Bögar i sin blogg idag, fan va skumt.. Men Notera dock att mitt inlägg är publicerat minuterna före hennes! ;)

Kommentarer
Postat av: Mika

Hahahaha, den perfekta julklappen. Fasiken vad smart du är! nu har jag ju en anledning till att jag satt och skrek mig hes i måndags på svenskan för att jag försvarade allt var bögar och transvestiter heter mot mina kära klasskamrater, mina lärare trodde att jag blivit helt galen. hahahhaha.

2007-11-22 @ 20:28:10
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Jen

Fan.. de där lät inte så dummt!

2007-11-22 @ 20:29:58
Postat av: Incognito

Är det inte förbannat inskränkt att tro att alla bögar
gillar att shoppa, spana på killar och snacka schlager?

Verkar som om du sett för mycket på Fab-5 och Jonas Gardell.

Varför kan du inte prata om känslor med en heterokille? Du menar alltså att det inte finns heterosexuella män som man kan prata med känslor om? Alla psykologer är alltså bögar eller kvinnor?

2007-11-23 @ 07:52:30
Postat av: Jessica

Incognito : Äh, de där är ju bara mitt önsketänkande. Självklart vet jag att alla bögar inte är så. Men bögen jag vill ha i julklapp ska vara så ;)

2007-11-23 @ 09:39:26
URL: http://missdeardiary.blogg.se
Postat av: Bimbo Boy

Du kan få gifta dig med mig. ;)

2008-03-21 @ 16:27:44
URL: http://www.bimboboy.com/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0