Kalenderkärlek

Både jag och min syster älskar julkalendrar, från alla årtionden! Jag tror vi har typ 8 stycken nu och dom mest spelade är nog Mysteriet på Greveholm, Trolltider och Albert & Herbert. Egentligen så är de min syster som äger dom alla.. eftersom jag anser mig vara för gammal för att önska mig julkalandrar i julklapp. Så jag önskar liksom för mig syster, det är alltså jag som bestämmer vilken kalander hon ska få i julklapp varje år. Som förra året:

- Mamma, Sofia vill ha Mysteriet på greveholm i år.. så vi måste köpa den!
- Du menar att du vill ha den?
- Eh, Aa.

Hehe, men jag fick som jag ville. I år har jag bestämt mig för att min lillasyster önskar sig Sunes jul, för den har jag inte sett. Men dom har just nu extra erbjudande på typ Ica maxi att man kan köpa en kalanderbox med 3 stycken olika kalendrar för  endast 179 kronor. Vilket är superbra, Sunes Jul ingår ju i den tillsammans med Håkan Bråkan och LasseMajas detektivbyrå.

DVD Barn/Ungdom/Familj, Julkalender Box (6-DVD/3 julkalendrar)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej gumman!
Jag köpte Trolltider på cd med alla låtarna idag :D
Puss puss

2007-11-28 @ 23:23:58
Postat av: Jessica

åååhh! "pärlor och paljetter!!! Pengar glitter och guld!!!" Lyllos!

2007-11-29 @ 10:06:02
URL: http://missdeardiary.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0