Jag har en hemlighet

TinyPic image

-Jag bloggar. Men de är hemligt, jätte hemligt!

De är faktist ingen i skolan som vet något än, och så ska de fortsätta vara. I flera månader nu har jag lyckats knipa igen, men de börjar bli svårare. Tydligen så har flera av mina kompisar också börjat blogga nu, något som kom fram på lunchrasten i veckan då mitt nyss svalda vatten höll på att spruta ut samma väg igen. "Men nej då, jag bloggar inte, Hah! Jag vet knappt vad en blogg är för något! Och har absolut inte hållt på med de i över ett år nu!" Jag ljuger så bra, eller hur? Shit asså.. De var riktigt svårt att inte dra på smilbanden när dom sen började prata om sina 10 unika läsare och att dom lyckats skriva varje dag i över en vecka nu. Men jag höll masken och fortsatte mumla saker som " wow... vad duktiga ni är..". Hehe, dom skulle bara veta!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men.. jag fatar inte riktigt varför du inte vill säga att du bloggar? :O

2007-11-26 @ 11:33:03
Postat av: Az

ahhah, rolig du e :P
ingen i skolan vet något om min blogg. FAst jag har faktist inte såå många läsare :P Det e väl nästan bara jag som läser xD ahha, inte riktig, men nästan :P typ 10 om dagen här med xD

hur mpnga läasere har du om dagen? :) ska börja läsa din blogg tror jag, den verkar bra!

2007-11-26 @ 18:05:54
URL: http://azzle.blogg.se
Postat av: Markus W

Haha, jag sa inte heller att jag bloggade i början. :P

2007-11-26 @ 18:17:25
URL: http://denmedk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0