Inhandlat

image506

Det blev en språngmarsch till bokhandlarn under lunchen idag. Jag vet inte hur många elever vi mötte på vägen dit som alla kom med en lika stor kasse och en lika stor bok uniti. Haha! Alla älskar verkligen Harry potter, och vi stötte på ett stort gäng klasskamrater i kön till kassan. Jag fattar inte varför jag skulle köpa min bok idag..kommer ändå inte läsa den på evigheter. Jag törs inte! Inte sen jag läste 6:an.. fan den läbbigaste veckan någonsin. Mina nerver kommer gå sönder när jag läser den här. Men samtidigt vill jag inte vänta för länge, för jag vet att just nu, i detta ögonblick ligger hälften av mitt kompisgäng och läser för fulla muggar och imorrn kommer dom till skolan och ska diskutera.. så på nåt sätt får jag ju reda på hur de går ändå.

Kommentarer
Postat av: Mika

Jag har börjat läsa den på engelska, Himmel och pannkaka vad det har hänt saker på de drygt 120 sidor jag har läst. Så läskigt lär det bli! Ska se hur långt jag kommer med den engelska, och sen hade jag tänkt släpa med den svenska till thailand i december/januari ;)

2007-11-22 @ 20:24:59
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0