Huvudstaden

Jag undrar hur många " Jag-är-i-sthlm-just-nu" inlägg jag har skrivit på den här bloggen.. nog har det blivit ett par stycken i alla fall. Tillräckligt många för att jag längre inte riktigt vet vad jag ska skriva i dom för att förnya, haha. Brukar ju berätta vad jag ska göra men även där är det väl inget nytt, det blir shopping, fika, långa promenader och massa mys som vanligt! Sen imorgon ska jag träffa Filippa och Marie så får se vad som hittas på då :) Ska bli superkul i alla fall!

Asså gu vad trött jag är, har ju sovit till 10 varje morgon dom senaste dagarna och nu var jag tvungen att gå upp före 7. Usch! Men jag får väl sova lite i bilen sen, har laddat mp3:n med massa mysiga låtar så det ska väl inte bli nå problem.

image474

Jag är fortfarande helt beroende av låten Regina spektors Samson. Av nån anledning så får den låten mig att tänka på den här bilden som jag tog förra höstlovet i Stockholm. Östermalm på natten, så kusligt vackert! Det är nästan det här jag saknar mest. Man kan nästan känna doften av storstan genom att kolla på den här bilden.

Just ja! Det är gratis sms/mms idag för alla som har telia, så jag tänker bomba min kompis med uppdateringar hela dagen haha! Ska väcka henne nu med 10 tal Godmorgon-sms..hehe. Synd att jag liksom inte kan mms:a till bloggen liksom.. Hade varit kul!

Aja, jag måste nog åka nu! Det känns som jätte länge sen jag åkte bil länge, det är faktist lite mysigt. Så länge det inte är för krokiga vägar och man har lite sjyst musik så.

Ha en trevlig Helg!


Kommentarer
Postat av: Josefin

fin bild :)

2007-11-02 @ 09:52:19
URL: http://josefiinwikstrom.blogg.se
Postat av: Mikaela

Åh va mysigt! jag vill också åka till Stockholm, älskar Stockholm finns inget bättre! :)) hoppas du får trevligt där ;)

2007-11-02 @ 11:06:48
URL: http://ladolcevitaa.blogg.se
Postat av: Elisabet

Vilken fin bild! Kolla gärna in tävlingen på min blogg om du vill!

2007-11-02 @ 14:00:50
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: Mister Minister

Tack så mycket :)
gillar att ha de fräscht hemma :)

Lycka till i Sthlm =)

2007-11-02 @ 14:24:39
URL: http://[email protected]
Postat av: gabriella

tjo jess! hoppas hufvudstaden är härlig! Nu har min bild kommit upp på tjuvtittat.se . yes ;P!

2007-11-03 @ 11:08:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0