Hälsokontroll

Jag sitter här och är skitnervös.. ska till skolsyster om en stund. Fy va läskigt! Bara ordet hälsokontroll får mig att skaka! Tänk om de är något fel på mig.. och hon vill typ ge mig en spruta eller något. Jag är alltid såhär nervös inför läkarbesök. Så när jag väl gör där så gör jag bara bort mig, ni vet ibland när dom ska kolla synen genom att man ska läsa bokstäver på en tavla, då minns ja knappt vad bokstäverna heter. Helt hopplöst!
Aja, har jag tur så kanske jag inte hittar dit ens, ny skola och ny skolsköterska liksom.

TinyPic image

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad fint du har gjort det på bloggen! :D juligt på nå vis :D hihi

2007-11-16 @ 12:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0