En liten sms-lek

Gör såhär:
Öppna din SMS-inbox, tryck neråt fem gånger, öppna sms:et och läs. Detta är svaret på första frågan. Upprepa på nästa fråga osv.


Vad säger dina vänner om dig när du inte är i närheten?
-Aha men det funkar nog det med. Puss

Vad gillar folk bäst hos dig?
Gissa vem jag gick förbi förut ;)

Vilken raggningsreplik faller du för?
Hej! Får jag träffa dig i helgen? Puss

Vad var det första du sa imorse?
Har du fått mina mail?

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Haha va?! skojar du?:O Haha fan va coolt. Kram

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Haha då har jag saker att berätta! Ses

Så vad säger du under ett förspel?
Vad heter han? Heter han xxxxx?

Och efteråt?
Har du olika skor på dig idag?

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Hittade ni något bra?

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Jag kommer tyvärr inte idag heller :( Hoppas kortet blev bra. Kram

Vad sjunger ditt favoritband om?
Aa jag är vaken ;) Okej, vad för lektion? oj sent.. Kram

Haha de där var lite kul faktist ,snodde den från Maries Bilddagbok.

Kommentarer
Postat av: Hedda

Haha! Kul lista! Jag älskar alla listor...

2007-11-01 @ 16:11:48
URL: http://heppsi.blogg.se
Postat av: Johanna

haha vad kul XD

2007-11-01 @ 22:18:32
Postat av: Strnadova

haha du har massa från migXD

2007-11-03 @ 12:14:32
URL: http://strnadova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0