Det brinner


Fy vilken läskig bild. Det är svårt att förstå att det där händer just nu på en plats i Sverige, att ett helt hus står i lågor och folk just i detta ögonblick springer för sina liv. Det här måste vara det enda negativa med att julen , eldsvådor. Att det ska börja brinna är i mitt hus har nog alltid varit min största mardröm. Jag har ända sen jag varit liten funderat ut planer på hur jag skulle bära mig åt om det hände, vart jag skulle ta mig ut och vad jag skulle ta med mig. Jag minns att jag en gång fick den frågan: Om du var i ett brinnande hus och hade bara chansen att ta med dig en sak ut, vad skulle det bli? Självklart skulle man ju se till att hela familjen kom ut först, men om det var ett ting man skulle ta med sig, vad skulle man ta? Något värdefullt eller något oersättligt?

Bild: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1336347.ab

Kommentarer
Postat av: Az

Svar: hehe.
men det e ju coolt att ha så många lixom! Hur gör man? :P

2007-11-26 @ 22:10:38
URL: http://azzle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0