Den 23:e November

image507

Jag får ta och beklaga mig för den stackars människa som har namnsdag idag, Klemens. Ursäkta men jag blev lite full i skratt när jag läste almenackan och det där namnet, hade aldrig hört de förut. Och tur var väl de, jag vet inte hur jag skulle reagerat om någon kommit fram och presenterat sig med de namnet. Seriöst de var de fulaste namnet jag hört! Jag har kollat upp de och märke att det är ytterst få som har fått de som tilltalsnamn ( 2003 var de 2 st som fick de) så chansen att någon läser detta är inte så stor.

TinyPic imageJag får även passa på att gratulera min kära vän Johanna som fyller 16 år idag den 23:e! Massor av Grattis till dig! 
 Sen får jag väl ta och gratulera mig själv också som faktist fyller 17 minus 4 månader exakt idag ;)Och så är ju de ju bara en månad kvar till bästa och mysigaste dan på året, dagen före julafton!


 

Kommentarer
Postat av: Jen

De var faktist inte särskilt fint. Är de ett killnamn eller tjejnamn?

2007-11-23 @ 12:57:16
Postat av: Johanna

åh! Taaack så mkt :D

2007-11-26 @ 11:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0