De är ditt fel sötnos

Jag tror jag kan göra två saker samtidigt, men jag lär mig aldrig att de går inte. Som igår så skulle jag plugga samtidigt som jag hade på Sagan om kungungens återkomst i bakrunden. Ville se den för de var så himla länge sen sist och jag tänkte att de kunde gå bra att ha på den samtidigt som när jag pluggar eftersom jag har sett den så många gånger och behöver inte hålla blicken på tv:n hela tiden så jag kan skriva samtidigt. Det gick väl bra till en början.. satt i sängen och skrev samtidigt som filmen spelades i bakrunden.. Flöt på ganska bra, tills... Legolas den jäveln dyker upp!  Då vet jag inte vart jag ska ta vägen, blir jag helt extatisk! Hoppar upp ur sängen så läxpapprerna flyger och sen typ skuttar runt i hela rummet med ett fånigt flin på läpparna. Jag vet, de är helt sjukt och jag vette fasen hur de går till.. Värre blir de när han skjuter någon för då apploderar jag, och när han blir attackerad så skriker jag. Precis som när jag såg den på bio ;)
De här är ingen nyhet men seriöst, han måste vara världens vackraste! Så de blev inte mycket pluggande igår kväll, vilket jag måste ta igen nu..bah

- Legolas, If you were my homework..
I would do you! I promise!

Kommentarer
Postat av: Mika

Hahahahah... du är ju söt! ;)
Jag är stolt. Jag gjorde min matteläxa samtidigt som jag kollade på Mello 06 i söndags, det tog bara en kvart!! helt otroligt vad stolt jag var sen. hahahahhaha.

2007-11-28 @ 19:37:30
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se
Postat av: Elin

Haha ja du har rätt, får du IG är de absolut Lagolas fel! Skyll på en sagofigur, de köper lärarna säkert ;)

2007-11-28 @ 21:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0