Bloggminnen

Jag kom och tänka på min förra favoritblogg förut, som av en anledning jag inte är medveten om har stängts ner. Lite Glitterspray över vardagen, som drevs av min vän Julia. Gu vad jag saknar den bloggen. Det va verkligen glitterspray över vardagen. Fylld med glamour, glitter, vardagslyx och altid det senaste inom melodifestivalen! Julia är den bästa bloggaren någonsin och kommer alltid vara! Det var hon som fick mig att börja och hon är fortfarande min bloggförebild.
TinyPic image

Kommentarer
Postat av: Julie

Men åh Jessica... TACK tack tack söta du! Gud vad glad jag blir! Vilka fina ord..
Anledningen till att jag stängde ner bloggen var att jag helt enkelt inte orkade blogga mer. Jag var så sjukt trött på allt vad Melodifestival och bloggande hette att jag inte ens orkade hålla bloggen öppen. Troligen kommer jag inte öppna den igen, men man vet ju aldrig. Ibland saknar jag den... Så vi får väl se hur det känns när mellotiderna börjar närma sig efter nyår. :) Men just nu filar jag istället på en personlig blogg. Får se om det dyker upp en här framöver. Hur som helst, STORT tack, jag är väldigt glad att jag är din förebild, för DU skriver också en jättebra blogg! Intressant, varierande och roligt. Keep up the good work tjejen! Kramar!

2007-11-22 @ 19:44:39
Postat av: Mika

Håller med diiiig, jag saknar Julias underbara blogg. Jag har Julia att tacka att jag själv började blogga. Världens bästa blogg var det! :)

2007-11-22 @ 20:26:42
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0